Isnin, 2 Januari 2017

Suppliment Untuk Nutrisi Anak

Beberapa hari je lagi anak anak dah nak mula alam persekolahan semula. Terasa cepat betul masa berlalu di hujung hujung 2016 ni kan.. Dalam tak sedar anak meningkat usia.
Biasalah baru baru naik sekolah mesti anak anak kita akan melalui fasa demam berjangkit dan di awal permulaan sekolah dah ada yang cuti demam dan sebagainya. Antara sebab mereka mudah dijangkiti demam dan batuk batuk adalah sistem imun yang tidak kuat.
Pergaulan mereka di sekolah, tadika mahupun taska tidak terkawal. Serangan kuman dan bakteria yang tidak kelihatan jelas dimata kasar kita membuatkan mereka lebih mudah dijangkiti. Tapi apa persediaan kita sebagai ibu bapa untuk mengekalkan kesihatan mereka serta perisai untuk mereka supaya tidak mudah dijangkiti? Tak kan baru mula alam persekolahan anak kita dah menunjukkan rekod kedatangan yang tidak baik ye tak? Jadi antara langkah awal dan persediaan untuk kesihatan mereka adalah dengan membuat stok Nutriferon penguat sistem imun serta boleh juga tambah Chew Vitamin C supaya dapat membantu meningkatkan kesihatan mereka.
Ini adalah langkah persediaan yang boleh anda sediakan untuk anak anda supaya mereka lebih sihat dan kuat. Jom pastikan hanya yang terbaik untuk mereka. Lebih lebih lagi jika anak mempunyai peperiksaan besar tahun 2017 dan memerlukan suppliment tambahan untuk menguatkan daya ingatan mereka boleh berikan mereka Omega Guard dan Lecithin. In Shaa Allah.. membantu mereka meningkatkan pelajaran. Boleh hubungi saya untuk tempahan. Hanya yang terbaik untuk anak kita yang terhebat.
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan