Ahad, 15 Januari 2017

Kesan Vivix Shaklee Kepada Diri Saya

KISAH DIRI SAYA SENDIRI DENGAN VIVIX SHAKLEE.
Hai semua.. pepagi ni saya ambil Vivix sesudu dan Vitamin C. Maklum jela badan tak berapa sihat ni perlukan Vitamin lebih berganda. Anda juga jangan lupa amalkan Vitamin tau.
Okay saya cerita secara ringkas ye antara saya dengan Vivix shaklee yang femes ni. Saya amalkan Vivix masa tu sebab tak tahan dengan kesakitan bekas operate dan enjet di tulang belakang.
Maklum jela masa dalam pantang dulu belum kenal shaklee lagi, rasa rugi yang amat pun ada.. huhuhu.
Selepas bersalin dan sehingga Sofea telah berusia 1 tahun, sakit di tempat operate bahagian dalam dan bekas enjet di tulang belakang tu masih ada lagi. Dan ibu saya kenalkan Shaklee pada saya, mulanya tak ambil Vivix dulu sebab belum kenal Vivix. hihihi
Selepas mengenali Vivix dan mengetahui khasiatnya, barulah saya ambil Vivix. Memang ajaib sebab badan terasa lain sangat walaupun baru sesudu makan vivix. Setelah seminggu ambil Vivix, sakit di tempat operate dan di tulang belakang dah menghilang.. Alhamdulillah, Allah berikan kesembuhan pada saya setelah ikhtiar vivix. Sebab dalam Vivix ni tinggi antioksidan dan berganda resveratrol untuk keperluan tubuh sehingga ke DNA.
Saya memang sangat menyarankan semua orang cuba sebotol vivix dan rasai kelainan pada tubuh anda. Vivix the best suppliment dan berbaloi untuk di laburkan demi kesihatan menyeluruh. Jom grab sempena promosi vivix bulan ni, kalau nak harga promosi jom wassup saya ye. Dan setelah saya mendalami lebih lagi tentang Vivix, saya rasa kita semua perlukan Vivix. Nak tahu lebih lagi? Jom wassup saya.
Trusted Sid
Ayu
0127043146
Vivix

Tiada ulasan:

Catat Ulasan