Isnin, 2 Januari 2017

MERAWAT ULSER DALAM USUS DENGAN VIVIX SHAKLEE

Aku Inginkan Kesihatan Berkekalan Supaya Aku Dapat Menjalankan Tanggungjawabku Terhadap Keluargaku.
Kisah aku Man (bukan nama sebenar)ni diharap dapat membantu insan lain menyedari betapa pentingnya menjaga kesihatan diri bukan untuk sendiri tapi untuk orang yang menyayangi diri kita juga.
Aku dulu seorang yang tidak mementingkan kesihatanku, sehinggakan aku mendapat satu penyakit dalam perut iaitu Ulser. Korang pun sedia maklum kan Ulser ni berpunca daripada Gastrik yang teruk dan Ulser juga akan mengakibatkan Kanser dalam Perut. Allahhu..
Aku dapat penyakit Ulser ni pun disebabkan aku sering leka dan tidak menghiraukan jadual pemakanan yang sepatutnya. Aku gagal menjaga pemakanan dan tepat pada waktunya sehinggakan Gastrik yang pada awalnya aku alami itu bertukar kepada Ulser. Selain tidak makan tepat pada waktunya aku juga kerap stress dengan kerja dan banyak berfikir.
Setelah aku di sahkan mempunyai Ulser dalam usus, dapat pula ubat bertimbun setiap bulan membuatkan aku rasa risau dan berfikir sampai bila aku akan bertahan dengan ubat ini. Sampai bila aku akan ulang alik ke Hospital untuk mendapatkan rawatan susulan. Sekaligus membuatkan isteriku risau dengan kesihatanku.
ulser dalam perut
Dari situlah aku sedar bahawa aku perlukan makanan tambahan yang orang panggil Suppliment tu. Aku start makan Vivix Shaklee dan B. Complex Shaklee supaya aku dapat menyembuhkan semula sel sel DNA aku yang telah rosak dan semakin teruk. Pada permulaan memang aku masih bergantung lagi dengan ubat Hospital kerana mendapat nasihat daripada sid supaya perlahan lahan tinggalkan Ubat bukan terus tak makan ubat. Sebab suppliment ini adalah makanan tambahan dan mencukupkan keperluan nutrisi tubuh ianya berbeza dengan ubat.
Alhamdulillah.. Sejak aku mengamalkan Vivix dan B. Complex Shaklee, memang terasa sangat perubahan pada sakit Ulser yang aku alami tu. Dan aku juga perlahan lahan meninggalkan ubat ubat yang bertimbun aku perlu makan sebelum ni.
Ternyata sekali sebenarnya aku kekurangan nutrisi dan Vitamin tambahan. Aku juga sekarang lebih menjaga waktu makan dan mengamalkan pemakanan seimbang. Bila aku kira semula kos aku ke Hospital dengan kos aku belanjakan untuk Suppliment ternyata kos untuk suppliment lebih jimat dan paling aku suka adalah ianya sangat membantu kesihatan aku.
Jadi kalau korang ada masalah kesihatan boleh je buat pemeriksaan dan ambillah langkah mengamalkan Suppliment sebagai langkah bijak. Kalau korang nak oder suppliment carilah yang berilmu dan membantu pemantauan sepanjang mengamalkan suppliment. Nombor telefon kat bawah ni boleh hubungi kalau nak oder suppliment yang sesuai dengan masalah kesihatan korang tu.. Aku sudah... sekarang korang pula.
Trusted Sid
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan