Isnin, 9 Januari 2017

Collegen Powder Di Gabungkan Dengan Esp Soy Protein Shaklee

Siapa yang belum tahu antara perbezaan Collegen Powder cekli dengan Esp Soy Protein Cekli? Walhal kedua duanya Protein dan Asid Amino.. Okay hari ni saya ceritakan perbezaan mereka secara ringkas ye.
1. Collegen Powder Shaklee.
Diperbuat daripada Sisik Ikan Merah Laut Dalam manakala Esp Soy Protein pula diperbuat daripada Kacang Soya.
2. Collegen Powder dari sumber protein haiwan manakala Esp Pula daripada sumber Tumbuhan.
3. Collegen pula berfungsi menghasilkan Collegen dalam tubuh manakala Esp pula membantu menghasilkan sel sel kulit baru.
4. Collegen Powder mengandungi collegen daripada ikan, ekstrak kulit kerangan laut, Lactobacillus Asid Ophilus, Esktrak Biji Camellia Japonica, Vitamin C, Vitamin B2 dan B6.
5. Esp Soy Protein pula mengandungi Rendah Lemak, Bebas Laktosa dan Kolestrol, mempunyai 5 Vitamin B, 9 Asid Amino penting serta Kalsium.
Jadi perbezaan paling kerata antara Collegen dan Esp adalah apa yang mereka bina iaitu Collegen menghasilkan Collegen yang telah hilang dalam tubuh, manakala Esp Soy Protein pula hasilkan sel sel kulit yang sihat dan menggantikan sel sel kulit mati.
Oleh sebab itu penting untuk mengamalkan kedua dua item ini bersama. Kerana pada pandangan kasar mereka memang bantu untuk menghasilkan kulit yang gebu, licin, tegang dan anjal. Tapi apa yang penting adalah apa yang mereka bantu untuk kesihatan dalaman. Seperti collegen dalam tubuh yang kian menghilang setiap tahun dan perlu diganti supaya lutut tidak bergesel dan sebagainya.
Collegen Powder Shaklee dan Esp Soy Protein Shaklee
Jadi ambillah kedua dua ini Collegen powder dan Esp Soy protein bersama. Ketahui lebih lanjut tentang keperluan Collegen dan Esp untuk tubuh kita. Jom Wassup saya.
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan