Isnin, 10 April 2017

Masalah Alahan Perlu Di Atasi Supaya Dapat Mencegah Masalah Ekzema

Assalamualaikum Semua.

Ramai di antara kita akan mempunyai masalah Alahan. Nisbahnya adalah 1 : 3 daripada kita akan mempunyai masalah alahan ini.
Alahan mempunyai pelbagai jenis dan paling teruk adalah tahap Ekzema.

Masalah alahan ini boleh di alami sesiapa sahaja walaupun bayi.
Kebiasaannya masalah alahan ini terjadi akibat sistem imun dan data ketahanan tubuh yang lemah dimana tubuh tidak mampu melawan serangan Virus dan Bakteria yang masuk ke dalam tubuh.

Contoh contoh masalah alahan ialah :-
- Alahan pada habuk.
- Alahan pada bulu atau haiwan.
- Alahan pada sesetangah Makanana.
- Alahan pada Seafood.
- Alahan pada kacang tanah.
-  Alahan pada hama.

Antara masalah Alahan ialah :-
- Resdung
- Ekzema

Resdung.
Tidak ramai yang mengambil berat tentang masalah resdung ini kerana berfikir ianya adalah masalah biasa dan masih tidak serius. Mereka yang mempunyai Resdung akan kerap berhingus dan Bersin.
Keadaan ini tidak harus di biarkan kerana ia boleh menjadi kronik dan boleh mengakibatkan komplikasi di bahagian otak. Ianya juga boleh membawa maut jika terlalu kronik.

Ekzema.
Kebiasaannya kanak kanak akan mudah mengalami masalah ekzema ini dan juga orang dewasa.
Bermulanya kulit menjadi kering, bergembung berair, gatal, luka dan paling teruk akan berdarah.
Ekzema ini akan melarat keseluruh tubuh dan masalah Ekzema ini adalah sukar dikawal dan memerlukan penjagaan makanan yang lebih ketat.
Semakin lemah sistem imun dan data tahan tubuh, semakin cepat Ekzema akan merebak ke tempat lain di bahagian tubuh.

Vivix Dapat Bantu Masalah Alahan Akibat Ekzema Dan Resdung.

Vivix adalah satu satunya makanan tambahan yang sangat kuat melawan Virus dan Bakteria kerana peranannya memperbaiki sel sel tubuh sehingga ke tahap DNA manusia.

Vivix mengandungi 4 bahan utama iaitu Muacadine Grape, Purple Carrot, Elderberry Eropah dan Polygonum Caspidatum. Keempat empat bahan utama dalam Vivix ini kaya dengan Antioksidan, Polyphenol dan Resveratrol yang boleh menguatkan sistem imun tubuh manusia dan mampu melawan penyakiy kronik yang di sebabkan oleh masalah Alahan, Ekzema dan Resdung.

Diperkaya dengan Vitamin C yang mampu memperbaiki kulit rosak dan menjadikan kulit sihat dan cantik akibat masalah Ekzema yang di alami.

Oleh itu segeralah ikhtiar dengan Vivix agar sistem imun tubuh anda kuat dan perkasa. Vivix juga boleh di jadikan makanan tambahan setiap hari.

Disini saya sertakan Testimoni berjaya bebas Dari masalah Ekzema dengan mengamalkan Vivix. Walaupun usia dah meningkat tetap boleh mengidap Ekzema dan boleh mengakibatkan kulit menjadi rosak dengan teruk.
Setelah konsisten dengan pengambilan Vivix, akhirnya berjaya bebas Ekzema.

Boleh dapatkan stok Vivix anda daripada saya dengan menghubungi saya di nombor tertera.

Pengedar Sah Shaklee
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan