Ahad, 9 April 2017

Ketahui Tanda Tanda Awal Kanser Payudara.

Assalamualaikum semua.
Hari ini kita sama sama ketahui mengenai kanser Payudara yang kini semakin mudah untuk warga negara Malaysia miliki terutamanya kaum Wanita.

Bagaimana Kanser Payudara boleh dikenalpasti dari peringkat awal?

- Tanda awal boleh dikenalpasti dari Payudara Ataupun Puting Payudara.

- Terdapat ketulan di bawah ketiak hingga ke Payudara.

- Jika terdapat kanser, Puting Payudara akan terasa tegang dan Sakit.

- Saiz Payudara akan berubah.

- Bentuk Payudara juga berubah.

-  Ada Kalanya Puting Payudara juga akan termasuk ke dalam.

- Permukaan kulit di sekeliling Puting Payudara akan merah, bersisik, Kasar dan membengkak.

Di atas adalah tanda tanda awal untuk mengenalpasti dan bermulanya kanser Payudara.
Kebiasaannya di peringkat awal kanser tidak akan merasa sakit akan tetapi apabila di peringkat ke 3 dan seterusnya barulah  merasa sakit.

Dengan menjaga pemakanan, diet harian, memperbanyakkan makanan serat, madu, teh hijau dan juga makanan yang kaya Antioksidan adalah amat membantu untuk mengelak daripada terjadinya Kanser.
Ada satu suppliment yang boleh anda amalkan dimana ianya kaya dengan Antioksidan dan Resveratrol untuk membantu merencatkan sel sel kanser dan menjadikan sel sel DNA supaya sihat.

Bagaimana Vivix membantu mencegah dan merencatkan sel sel kanser Payudara?

- Vivix diperkaya dengan Resveratrol yang tinggi dan bertindak sehingga ke tahap sel sel DNA. Resveratrol juga mampu mengembalikan  sel sel DNA yang sihat serta memangjangkan Telomere agar jangka hayat sel lebih panjang.

- Mengikut Kajian Para Saintis di New York, Resveratrol mempunyai kesan Anti Kanser dan menyekat Kanser Payudara daripada peringkat Awal.

- Resveratrol yang terkandung dalam Vivix juga membantu menghalang estrogen daripada bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menghalang pembentukkan sel sel kanser.

- Kajian daripada Biologi Kanser dan Terapi mendapati bahawa Resveratrol ini membantu menghalang sel sel normal berubah menjadi sel sel kanser.

- Vivix adalah suppliment yang kaya dengan Resveratrol dan Antioksidan yang mampu memperbaiki sel sel rosak sehingga ke tahap DNA. Oleh sebab itulah mereka yang mempunyai Kanser Payudara amat di sarankan untuk mengamalkan Vivix untuk merencatkan sel sel kanser daripada terus membiak dan menghasilkan sel sel DNA baru yang sihat.

Lihat testimoni yang saya sertakan ini dimana Kak Zai ini mempunyai Kanser Payudara dan tidak pernah meninggalkan Vivix sebagai suppliment hariannya. Dan Kak Zai juga di sahkan oleh doktor bahawa dia bebas dari Kanser Payudara.

Adalah tidak sukar untuk anda mendapatkan stok Vivix untuk diri anda hanya dengan menghubungi saya di nombor tertera.
Semoga kita semua di kurniakan kesihatan yang baik.

Pengedar Sah Shaklee
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan