Selasa, 11 April 2017

Kini Ada Harapan Untuk Pengidap Penyakit Lupus, Auto Imun, SLE Hidup Dengan Lebih Sihat.

Assalamualaikum Semua.

Sememangnya sistem tubuh manusia ini terlalu unik. Mempunyai sistem imun yang tersendiri dan dikawal oleh tubuh kita sendiri.
Mari kita berkenalan dengan Penyakit Lupus, Auto Imun atau lebih di kenali sebagai Penyakit SLE.

Penyakit SLE ini teramat bahaya bagi mereka yang menghidapinya kerana ianya boleh membawa maut. Ianya sukar dikawal dan memerlukan sistem imun tubuh yang kuat untuk melawannya.
Manusia mempunyai Antibodi tubuh sendiri yang boleh melawan penyakit, tetapi sebaliknya pengidap SLE mempunyai Antibodi tubuh yang berlawanan kerana Antibodi mereka menyerang sel sel badan dan tidak melindungi sel sel badan itu untuk melawan penyakit.
Ini kerana Auto imun tubuh mereka bercelaru dan menjadi penyerang sel sel yang membahayakan tubuh mereka sendiri.

Penyakit SLE ini mempunyai simptom yang berlainan mengikut individu.
Paling kita seram dengan Penyakit SLE ini adalah ia menyerang organ dalaman dan merosakkan organ seperti Buah pinggang, Paru Paru, Kulit, Sendi dan Masalah saraf.
Sebab itulah sesiapa juga yang mengidap Penyakit SLE ini harus mencegah dari peringkat awal lagi.
Penyakit SLE ini boleh menyerang sesiapa sahaja jika Antibodi individu itu menjadi celaru.

Pengidap SLE perlu menjaga kesihatan yang optimum dan mengamalkan cara hidup yang sihat kera dirinya tidak dapat dikawal oleh dirinya sendiri.
Kebiasaannya bila mendapatkan rawatan, doktor hanya akan membekalkan mereka Steroid untuk mengawal tubuh mereka. Tetapi Steroid adalah amat merbahaya jika di ambil secara berterusan.

Disini saya terangkan bagaimana Vivix dapat bantu mencegah, menangani dan menyihatkan tubuh Pengidap SLE ini.
Pengidap SLE ini akan mengalami masalah sel tubuh yang tidak dapat dikawal oleh dirinya dan tidak berfungsi secara normal. Di sinilah tugas Vivix membantu Pengidap SLE dengan membaik pulih serta memperbaiki sel yang bercelaru tadi kerana Vivix sahaja mampu memperbaiki sel sel sehingga ke tahap DNA manusia.

Vivix bertindak dengan 4 mekanisma iaitu :-

1. Melindungi kerosakkan DNA sel.
Setiap hari sebanyak 1 juta sel akan rosak dalam tubuh manusia, ini di sebabkan pengkalam data genetik rosak oleh demikian fungsi sel turut terganggu dan mengakibatkan masalah kesihatan.
Jadi Vivix tadi akan membina sel sel baru yang sihat dan menguatkan sistem imun dan Antibodi tubuh.

2. Pengawalan Genetik.
Kemerosotan umur pada tahap selular. Ini bermaksud umur sel lebih tua berbanding usia sebenar individu tersebut. Ia terjadi kerana penyakit yang di alami oleh individu itu sendiri, oleh demikian Vivix ini membantu mengaktifkan kawalan genetik itu supaya sel sel pesakit itu lambat tua.

3. Pengeluaran Tenaga tahap sel.
Tenaga akan berkurangan disebabkan terdedah kepada radikal bebas. Metakondrea berfungsi menghasilkan tenaga dalam sel, apabila sel sel ini rosak maka tenaga sel juga turut rosak. Dengan adanya Vivix tadi dapat membantu membina Metakondrea yang baharu.

4. Anti Penuaan.
Mekanisma Anti Penuaan tak selular ialah penghasilan dan penimbunan Protein AGE yang terlalu banyak di dalam tubuh. Protein AGE ini adalah tidak baik jika terlalu banyak dan ia mampu merosakkan sel. Bila banyak protein AGE ia akan mengganggu kekuatan sel dan mengganggu umur panjang sel. Jadi Vivix dapat membantu masalah penimbunan Protein AGE ini dan memanjangkan umur sel dan sel menjadi sihat.

Testimoni Pengidap SLE yang berjaya dengan mengamalkan Vivix saya sertakan di gambar. Untuk membuat tempahan Vivix untuk diri anda sendiri boleh hubungi saya di nombor tertera.

Pengedar Sah Shaklee
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan