Khamis, 8 Disember 2016

Saya Tak Mahu Diet Yang Sukar Tapi Saya Nak Kurus

Assalamualaikum.. Di petang hari ni saya nak share sesuatu tentang diri saya yang paling susah nak berdiet. hihihihi.. Tapi inilah yang hakikatnya bila saya dapat turunkan berat badan selepas amalkan Set Kurus tanpa perlu diet yang teruk.

Pada permulaannya memang tak percaya saya boleh turunkan berat selepas bersalin. Masa saya mengandung memang kuat makan dan berat asal 41kg meningkat hingga 50kg++.. Malu nak sebut berapa plus plus tu.. hihihi..

Jadi bila Suami dah mula tegur dengan perubahan bentuk badan yang semakin naik katanya suka pula.. Tapi saya sendiri berasa tidak selesa kerana terasa susah nak jalan dan badan terasa berat sangat.

Kalau nak cerita saya ni makan banyak ke dalam sehari? Ye memang banyak pun saya makan, paling pantang kalau makanan tu sedap.. hehehe.. mesti licin saya makan.

Jadi untuk mengurangkan berat badan saya tanpa diet yang teruk ialah saya mengamalkan Set Kurus Shaklee. Set kurus ini ada Esp Soy Protein, Omega Guard dan Herbalax.

Teka apa terjadi? Berat saya berkurangan dari minggu pertama lagi saya amalkan Set kurus Shaklee ni. Sejak tu memang saya amalkan Set Kurus Shaklee ini secara konsisten dan kini telah pun mencapai berat idaman iaitu 42kg..


Saya bukan terasa kenyang sentiasa malah bertenaga dan kurang nafsu nak makan. Selepas bulan kedua amalkan Set Kurus Shaklee ni saya punya badan terasa ringan, perut kempis, kaki pun tak terasa berat nak melangkah..

Seronok sangat. Tapi Suami ada tegur wajah saya semakin gebu pula dan aset mula anjal kembali.. hihihi..

Jadi saya sangat menyarankan kepada semua wanita untuk dapatkan Set Kurus Shaklee ini.. Cari Sid yang sah sahaja tau. Boleh juga hubungi Nombor tertera.


PENGEDAR SHAKLEE
..................................
AYU
................
0127043146darah tinggi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan