Selasa, 6 Disember 2016

Jadikan Diriku Lebih Berharga

Masa dulu memang rasa diri tak serba kekurangan. Ternyata betul orang cakap penampilan memainkan peranan orang nak dekat dengan kita.
Dulu masa kerja, ramai yang cantik cantik, pandai make up dan bergaya. Tak macam saya ni yang nak pegang eyeliner pun menggigil.. Sedih sangat kan...
Setelah saya di keji saya sedar saya perlu move on. Saya amalkan Esp dan Vitamin C setiap hari dan dengan cara yang di berikan oleh sid Ayu. Alhamdulillah.. berkesan dan sangat mengujakan keputusan yang saya dapat.
Setelah banyak menghabiskan duit pada skincare yang ada kat pasaran tu, saya cuba pula Esp dan Vitamin C yang Sid Ayu sarankan supaya rawat kulit dari dalam dan luaran.
Kini kulit saya lebih cerag, gebu dan licin. Penampilan dari segi pakaian saya seperti biasa berbaju kurung je dan masih tidak menggunakan Make up. Namun kawan kawan mula tegur saya punya penampilan wajah semakin gojes.. hihihi terkembang pula.
Paling best suami pun tegur aset macam berubah je sayang. Abang suka sangat.. Wow... masa tu memang suka sangat bila suami puji.. Ini saya rasa nak share dengan semua. Korang patut cuba Esp dan Vitamin C cekli ni. Nak oder boleh WA pada Sid Ayu. Melabur untuk diri sendiri dan jadikan diri lebih berharga.
Sid Shaklee
.....................
Ayu
......................
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan