Khamis, 15 Disember 2016

Perubahan Ketara Selepas Amalkan Collegen Powder Shaklee

Yang Gojes ni adalah Ibu saya sendiri. Kalah anaknya.. hahahha... Ini penangan Collegen Powder Shaklee terhadap ibu saya yang kini berusia 53 tahun.
Kalau uols nak tahu, selepas usia 25 tahun kolagen yang ada dalam tubuh akan mula berkurangan sebanyak 1.5%. Kekurangan kolagen akan mula dirasai ketika usia jejak 40-50 tahun. Jadi selepas 25 tahun usia kita haruslah mengamalkan kolagen ye uols.
Ibu saya pernah mengalami excident teruk dan tulang tangannya patah 3 dan sikunya hancur. Oleh kerana faktor usia, tulangnya sukar sembuh dan sukar melakukan pergerakan akibat kolagen yang terlalu kurang dalam tubuh.

Sejak 2 bulan yang lepas ibu saya mengamalkan kolagen Shaklee dan inilah kesannya. Tulang tangan yang patah itu semakin kuat dan lututnya yang dulu selalu sakit kini hilang. Alhamdulillah.. Kolagen Shaklee adalah ikhtiar terbaik yang pernah ibu saya amalkan bagi dirinya.

Akibat mengamalkan kolagen Shaklee sebanyak 4 kotak, inilah yang terjadi pada wajah ibu saya yang dulu berjeragat, kulit kusam, kedutan bawah mata dan mata seperti panda hilang secara semulajadi. Bagi ibu saya, kini dia lebih selesa dengan wajah tanpa make up dan hanya perlu calitkan lips sahaja sudah memadai. 

Tambah lagi nak solat juga mudah baginya kerana tak perlu nak basuh make up dan bermake up semula selepas solat.
Hanya perlu menyarung tudung dan calit lips pada bibir sudah memadai.. 

Alhamdulillah.. syukur sangat dengan Izinnya juga.
Nak kulit gebu dan awet muda sila amalkan kolagen powder Shaklee seawal usia 25 tahun ye uols.. Oder sekarang!!

Ayu
0127043146

1 ulasan:

  1. p/s : hi.. sy dtg untuk blogwalking n sy dh follow blog awk ni.. :D lau sudi.. silalah follow balik blog sy ye..nk minx tolong sikit boleh? Boleh tlg check x sama ada blog bru sy ni www.1001petua.com berat atau ringan ye.. Mksud sy.. cpat atau lmbt loading.. tq..

    BalasPadam