Rabu, 8 November 2017

Perbezaan Sustained Released Vitamin C Shaklee Dengan Vitamin C Lain.

Rata rata orang Malaysia gemar mengamalkan Vitamin C kerana tahu Vitamin C ni popular dengan kesan kepada kulit.
Sebenarnya Lelaki dan Perempuan memerlukan keperluan Vitamin C tambahan setiap hari kerana sekarang lebih tinggi serangan radikal bebas menyerang sel kulit.

Sekarang ni saya nak kongsikan perbezaan Sustained Released Vitamin C Shaklee dengan Vitamin C yang lain.

1. Perbezaan pertama adalah Sustained Released Vitamin C Shaklee adalah 100% semulajadi dan tidak mengandungi sebarang bahan pencemaran, bahan kimia. Paling penting ianya dari bahan Organik.

2. Perbezaan keduanya ialah Mengandungi Ekstrak dari kanji jagung di mana ianya adalah sumber semulajadi Vitamin C.

3. Perbezaan Ketiga adalah Sustained Released Vitamin C mempunyai kuasa Sustained Released iaitu pelepasan bekalan Vitamin C secara berperingkat kepada tubuh mengikut keperluan tubuh.
Anda perlu tahu, Vitamin C akan di serap sebanyak 100mg pada setiap jam. Jadi bila anda mengamalkan Sustained Released Vitamin C Shaklee, tubuh akan mendapat bekalan Vitamin C itu pada setiap jam. Tidak seperti Vitamin C yang lain di mana ianya tidak mengandungi teknologi sustained released. Ianya menyerap pada tubuh hanya 100mg sahaja dan selebihnya di buang.

4. Perbezaan yang ke empat. Yang ni penting ye, BIOFLABONOID.
Ianya merupakan pigment tumbuh tumbuhan dalam buah sitrus. Di mana ianya membantu melindungi Vitamin C teroksida serta membantu penyerapan Vitamin C sepenuhnya oleh tubuh.
Terdapat 120mg BIOFLABONOID yang ada di dalam Susteined Released Vitamin C Shaklee. Anda tidak akan dapat bekalan Bioflabonoid ini di dalam Vitamin C yang lain.

5. Perbezaan Ke Lima Susteined Released Vitamin C Shaklee adalah merupakan Vitamin C yang larut air.
Jadi bila anda mengamalkan Vitamin C ini, minumlah air putih 3 liter setiap hari.

Cara paling mudah untuk anda mendapatkan Sustained Released Vitamin C Shaklee adalah daripada Pengedar Sah Shaklee yang berdekatan anda.

Pengedar Sah Shaklee
Masayu
Id : 1218885
Hp : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan