Rabu, 15 November 2017

4 Kandungan Istimewa Esp Soy Protein Yang Tiada Dalam Protein Lain.

Selamat Petang dan selamat beristirehat semua.
Hari ni IKEA di Johor Bahru merasmikan pembukaanya, bagi yang berdekatan boleh la pergi membeli belah Di IKEA Johor Bahru.

Hari ini saya ingin kongsikan dengan semua tentang Kandungan Istimewa Esp Soy Protein Shaklee yang membawa kebaikan kepada pengamalnya.

4 Kandungan Utama Esp Soy Protein Shaklee ialah :-

1. Rendah Lemak.
Kalau kita makan makanan yang sedia ada pastinya tinggi kandungan lemak dan ini akan memudaratkan kesihatan kita di masa akan datang. Tetapi Esp Soy Protein ini mempunyai kandungan lemak yang sangat rendah dan membantu membekalkan tenaga kepada tubuh secukupnya.

2. Mempunyai 5 Vitamin B penting dan Kalsium.
Bagi mereka yang mudah resah, menghadapi tekanan dan mempunyai masalah sakit sendi dan ingin meningkatkan kesihatan tulang.

3. Bebas Laktosa dan Kolestrol.
Inilah yang membuatkan ramai pesakit tekanan darah, jantung dan pesakit gula dalam darah mengamalkan Esp Soy Protein Shaklee setiap hari tanpa culas.

4. Mempunyai 9 Asid Amino Perlu.
Ramai yang tidak mengetahi bahawa 9 Asid Amino perlu ini amat di perlukan oleh tubuh. Namun tak semua orang mendapatkan 9 Asid Amino ini dari makanan yang mereka makan setiap hari. Tapi anda boleh mendapatkan 9 Asid Amino perlu itu dengan mengamalkan Esp Soy Protein Shaklee setiap hari.

Anda juga perlu tahu bahawa tubuh amat memerlukan sumber sumber ini namun ianya tidak dapat di hasilkan sendiri oleh tubuh, oleh itu penting anda mengamalkan Esp Soy Protein Shaklee setiap hari.
Anda boleh dapatkan Esp Soy Protein Shaklee ini dari Pengedar Sah Shaklee.

Pengedar Sah Shaklee
Masayu
Id : 1218885
Hp : 0127043146

1 ulasan:

  1. kecoh betul pasal ikea kat johor tu. kemain ramai lg yang beratur

    BalasPadam