Khamis, 9 November 2017

Keterujaan Dengan Perubahan Kulit Selepas Mengamalkan Sustained Released Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Penghulu Segala Hari semua.
Semoga di hari Jumaat ini kita semua diberkati dan Di rahmati.
Jangan Lupa berselawat Ke Atas Junjungan Kita Nabi Muhammad S.A.W.

Hari ni saya nak share testimoni customer kesayangan yang teruja sangat dengan perubahan kulitnya selepas mengamalkan Sustained Released Vitamin C Shaklee.
Kalau anda semua nak tahu Nana ( Nama Panggilan ) seorang wanita bekerjaya dan kerja di jabatan kastam Johor Port Berhad di Pasir Gudang Johor.

Seperti yang kita semua sedia maklum, bekerja di kawasan port dan terdedah pada cahaya matahari merosakka  kulit, menggelapkan kulit dan menjadikan muka tempat pembiakan jerawat..
Itulah di antara masalah yang Nana hadapi.

Jadi untuk menyelesaikan masalahnya, Nana mencuba Sustained Released Vitamin C Shaklee sebagai ikhtiar untuk mendapatkan kesihatan kulit yang di impikan.
Saya pun menghantarkan Sustained Released Vitamin C Shaklee yang Nana oder dari saya ke rumahnya dan memberitahu Nana cara makan untuk memiliki kulit sihat serta berpesan supaya mencukupkan pengambilan air putih secukupnya setiap hari.

Selepas 3 Minggu, saya hubungi Nana semula untuk mendapatkan feedback setelah Nana mengamalkan Vitamin C Shaklee ini.
Alhamdulillah... syukur dengan izinnya, Nana kini miliki kulit yang dia impikan.
Sempat lagi saya menasihatinya supaya meneruskan pengambilan Sustained Released Vitamin C Shaklee supaya dia dapat meningkatkan tahap kesihatan dalaman dan kesihatan kulit lebih terjamin.

Ada tak sesiapa lagi yang mahukan khidmat saya untuk mendapatkan produk Shaklee yang bersesuaian dengan masalah kulit anda hadapi? Boleh hubungi saya di nombor tertera ya.

Pengedar Sah Shaklee
Masayu
Id : 1218885
Hp : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan