Jumaat, 17 November 2017

Perbezaan Dan Keistimewaan Esp Soy Protein Shaklee Yang Tiada Di Dalam Protein Lain Di Pasaran.

Salam penghulu segala hari semua. Alhamdulillah, tiba lagi hari Jumaat yang penuh rahmat. Pagi ini hujan turun dengan lebatnya di Johor Bahru, bagaimana cuaca di tempat anda sekarang?
Apa pun pastikan anda membuat persediaan awal sebelum keluar dari rumah.

Hari ini saya ingin kongsikan pula perbezaan dan keistimewaan Esp Soy Protein Shaklee yang tiada di dalam protein lain di pasaran.

Perbezaan Esp Soy Protein Shaklee.

Tentunya tulen dan bersifat NON GMO. Tidak seperti protein yang ada di pasaran bersifat GMO di mana ia boleh mengakibatkan individu yang mengamalkannya mendapat alahan, toksik dan berpotensi besar untuk di serang kanser jika ia di amalkan berterusan.

Seperti yang anda sedia maklum bahawa Esp Soy Protein Shaklee yang bersifat NON GMO di mana soya tidak disuntik atau di ubah secara genetik untuk tumbesaran dan di pelihara secara terperinci dari proses penanaman sehingga pemprosessan.

Jadi jika anda ingin mengambil protein, pilihlah yang terbaik dan bersifat NON GMO iaitu Esp Soy Protein Shaklee, kerana hanya Esp Soy Protein Shaklee sahaja protein yang bersifat NON GMO di dunia. Pemilihan ini amat penting bagi menjamin kesihatan anda masa kini dan akan datang supaya ia tidak mendatangkan kemudaratan kepada tubuh anda.

Sekarang anda telah pun tahu mengenai perbezaan antara Esp Soy Protein Shaklee dengan protein yang lain. Jadi saya akan terangkan pula keistimewaan Esp Soy Protein Shaklee yang tiada tandingan dengan protein yang lain.

Keistimewaan Esp Soy Protein Shaklee Ialah :-

- Esp soy protein merupakan sumber protein terbaik daripada kacang soya NON GMO.
- Menyajikan 14gm protein dalam setiap hidangan Esp soy protein.
- Mempunyai 9 asid amini perlu oleh tubuh.
- Esp soy protein membantu mengurangkan rasa lapar dengan cepat dan membekalkan tenaga secara berterusan walaupun aktif seharian.

Kini anda telah tahu keistimewaan Esp soy protein shaklee dan pastinya anda ingin mengamalkannya dari saat ini. Anda boleh dapatkan produk Esp soy protein Shaklee dari pengedar Shaklee.

Pengedar Sah Shaklee
Masayu
Id : 1218885
Hp : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan