Ahad, 12 November 2017

5 Golongan Yang Tidak Di Sarankan Mengamalkan Alfalfa Complex Shaklee

Selamat pagi Isnin dan salam sejahtera kepada semua.
Alhamdulillah kita masih lagi dipertemukan hari ini serta di berikan kesihatan yang baik untuk meneruskan kehidupan.
Walau sesukar mana pun kehidupan yang kita tempuhi sentiasalah mengingati ada yang lebih sukar menjalani kehidupan daripada kita.
Bersyukurlah selalu.

Jadi hari ini saya ceritakan 5 Golongan yang tidak di sarankan mengamalkan Alfalfa Complex Shaklee.

Golongan yang paling utama adalah mereka yang mempunyai masalah SLE.

Golongan yang ke dua adalah mereka yang mempunyai kanser berkaitan hormon seperti kanser payudara, thalasemia, Uterus, Fibroid, Cyst dan Ovari.

Golongan yang ke tiga adalah wanita yang mengamalkan pil perancang kerana Alfalfa Complex Shaklee sangat membantu dalam kesuburan.

Golongan ke empat adalah mereka yang mempunyai masalah jantung.

Golongan ke lima adalah wanita yang sedang hamil dan kehamilan di bawah 8 bulan. Namun jika wanita hamil yang kandunganya telah mencapai 8 bulan amat di galakan mengambil Alfalfa Complex Shaklee bagi mengelakan anak mempunyai masalah kuning selepas kelahiran.

Inilah 5 golongan yang tidak di sarankan mengambil Alfalfa Complex Shaklee, namun mereka yang mempunyai masalah kanser yang tidak berkaitan dengan masalah hormon amat di galakan mengamalkan Alfalfa Complex Shaklee dengan dos yang di sarankan mengikut keperluan tubuh dan tahap kanser yang mereka alami. Jadi dos ini perlulah mengikut apa yang di sarankan oleh Pengedar Sah Shaklee.

Anda juga perlu tahu bahawa jika anda mengambil Alfalfa Complex Shaklee, tidak di sarankan mengambil bersama kalsium kerana ianya akan mengganggu penyerapan.

Sekarang anda lebih tahu adakah anda boleh mengamalkan Alfalfa Complex Shaklee ataupun tidak. Maklumat ini penting bagi memastikan tahap kesihatan anda sentiasa dalam keadaan baik dan buatlah pemeriksaan kesihatan sekurang kurangnya sekali dalam masa setahun.

Jika anda ingin mendapatkan maklumat lanjut tentang Alfalfa Complex Shaklee atau ingin mengamalkanya, boleh hubungi Sid Sah Shaklee untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.

Sekian sahaja perkongsian saya pada hari ini, semoga kita bertemu lagi di entry yang lain pula. In Shaa Allah.

Pengedar Sah Shaklee
Masayu
Id : 1218885
Hp : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan