Selasa, 14 November 2017

Protein Soya NON GMO Esp Soy Protein Shaklee

Assalamualaikum dan selamat petang semua.
Hujan lebat di selangi dengan guruh dan petir nampaknya.
Semoga kita semua terlindung dari segala bencana.

Hari ni saya nak kongsikan tentang Esp Soy Protein Shaklee yang mana setiap orang perlukanya setiap hari.

Sebelum itu, adakah anda semua tahu bahawa setiap hari sebanyak 1 juta sel akan mati. Bila sel mati bagaimana kita nak perbaharui sel jika kita tidak mengamalkan pengambilan protein yang secukupnya setiap hari sebagai pembantu untuk memperbaharui sel sel yang telah mati tadi kan.

Sebenarnya tubuh kita tidak boleh menghasilkan sendiri protein, sebab itulah kita perlu mengambil makanan yang berprotein tinggi setiap hari untuk membantu pertumbuhan sel baru yang sihat.

Sebenarnya Esp Soy Protein Shaklee ini amat istimewa dan menjadi kegilaan ramai orang kerana Esp Soy Protein adalah satu satunya protein yang diperbuat daripada soya NON GMO. Di mana Esp Soy Protein Shaklee ini selamat di amalkan untuk jangka masa yang panjang.

Soya NON GMO ini bermaksud kacang soyanya tidak di suntik untuk mempercepatkan tumbesaran dan tidak di ubah secara genetik, di mana kacang soyanya di pantau dan di jaga dengan begitu teliti dari proses penanaman dan pemprosessan. Kacang soyanya juga di basuh dengan air bersih sahaja tanpa sebarang campuran alkohol untuk proses pembersihan.

Kebanyakan Soya yang lain yang berada di pasaran, soya itu bersifat GMO di mana soyanya telah disuntik dan di ubah genetiknya untuk mempercepatkan tumbesaran. Malahan ianya mempunyai bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan jika di amalkan secara berterusan.

Buatlah pilihan bijak dengan mengamalkan Esp Soy Protein bagi pengganti makanan untuk anda dapatkan sumber protein secukupnya setiap hari.
Anda kini boleh mendapatkan Esp Soy Protein dengan menghubungi Sid Sah Shaklee berdekatan anda.

Pengedar Sah Shaklee
Masayu
Id : 1218885
Hp : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan