Sabtu, 11 November 2017

Raja Segala Tumbuhan Alfalfa Complex Di Hasilkan Dengan Cara Tersendiri

Selamat petang semua. Hari ini saya bersenang hati nak share dengan semua tentang Raja Segala Tumbuhan Iaitu Alfalfa Complex Shaklee.

Siapa yang masih belum mengamalkan Alfalfa Complex Shaklee atau sedang mengamalkan Alfalfa Complex Shaklee wajib tahu tentang info ini. Sebelum kita makan sesuatu mesti nak tahu cara penghasilanya betul tak?

Saya cerita satu per satu ye.
Kalau awak semua nak tahu, Alfalfa Complex Shaklee ini di hasilkan daripada tanaman Alfalfa yang di tanam secara organik di Carlifornia.
Penanaman pokok Alfalfa ini adalah 100% bebas dari pestosit dan herbesit, di mana ianya haya menggunakan bahan baja kompos dan baja bebas kimia. Jadi bila dah dari tanaman pun bebas bahan kimia, lebih selamat kita nak amalkan Alfalfa Complex ini.

Sekarang masuk bab yang ke dua. Bagaimanakah Alfalfa Complex Shaklee di hasilkan.

Untuk pengetahuan anda semua, tumbuhan Alfalfa mengambil masa selama 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sepanjang 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai Nutrien dalam tanah.

Daun Alfalfa pula hanya akan di tuai apabila pokok telah mencapai tahap kematangan mutlak iaitu pokoknya mengeluarkan bunga. Apabila pokok Alfalfa telah berbunga bermakna pokok Alfalfa tersebut telah benar benar matang.

Kenapa perlu tunggu sehingga Pokok Alfalfa benar benar matang?

Ini kerana Daun Alfalfa yang telah matang sangat kaya dengan klorofil. Daun daun Alfalfa ini di keringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalam daun Alfalfa tersebut.
Seterusnya Daun Alfalfa tadi di keringkan dan dibiarkan menjadi serbuk secara semulajadi sebelum di kompress menjadi tablet.

Sepanjang pemprosessan dalam menghasilkan Alfalfa Complex Shaklee ini, ia di jalankan di bawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti. Ini kerana Shaklee menggunakan Daun Alfalfa untuk menghasilkan Alfalfa Complex yang bermutu tinggi.

Kaedah yang di gunakan dalam proses penanaman Pokok Alfalfa Shaklee adalah di tanam dengan kaedah teknologi hijau.

Kini anda boleh memiliki Alfalfa Complex Shaklee dengan mudah daripada Sid yang ada berdekatan anda.

Pengedar Sah Shaklee
Masayu
Id : 1218885
Hp : 0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan