Isnin, 20 Februari 2017

Pastikan Anda Sihat Dari Dalam Kaum Adam

Seringkali kita dengar ramai pihak akan menyalahkan kaum hawa jika pasangan itu lambat mendapat zuriat. Pasangan mana yang tidak menginginkan zuriat, pastinya mereka sangat menginginkan zuriat.
Tetapi jangan kita menyalahkan kaum hawa sahaja dalam masalah ini, sebaliknya kaum Adam juga harus membuat pemeriksaan dan memastikan diri mereka benar benar sihat.
Punca Lelaki Tidak Subur.
- Pra Testikular iaitu hormon yang terganggu mengakibatkan testis tidak terangsang dan bermasalah menghasilkan sperma.
- Testikular iaitu sperma yang sihat todak dapat dihasilkan berpunca dari sel yang rosak.
- Post Testikular iaitu gagal berejakulasi walaupun berupaya menghasilkan sperma yang normal.
Kegagalan Sperma dihasilkan dari beberapa punca seperti terdefah kepada cuaca panas yang berlebihan, terdedah kepada bahan kimia yang mempunyai toksik tinggi.
Jadi untuk memastikan tahap kesuburan tinggi, dinasihatkan untuk melakukan aktiviti berbasikal atau duduk di atas kerusi dalam tempoh yang lama.
Selain itu bagi kaum lelaki yang merokok dinasihatkan agar anda berhenti merokok dan menghindari diri dari mandi dengan air panas ataupun bersauna.
Bagi memastikan masalah ketidaksuburan ini berterusan, individu itu di nasihatkan mengamalkan suppliment yang membantu mengaktifkan sperma dan menghasilkan sperma yang aktif dan berkualiti. Malahan suppliment ini dapat meningkatkan nafsu serta tenaga lebih lama kepada individu tersebut.
Sid Anda
Ayu
Pengedar Sah Shaklee
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan