Ahad, 5 Februari 2017

Kebaikkan Ostematrix Shaklee Yang Wajib Anda Amalkan

Hari ni siapa yang belum cukup pengambilan kalsium? Setiap hari tubuh kita memerlukan 1000mg kalsium tau.
Sesiapa yang susah nak telan susu tu memang dah wajib la amalkan Ostematrix Shaklee ni.
Hari ni Ayu nak ceritakan kebaikkan Ostematrix Shaklee.
Kebaikkan Ostematrix Shaklee :-
- Sumber kalsium yang paling mudah diserap oleh tubuh kerana Ostematrix mengandungi magnesium yang membantu penyerapan dengan kadar maksima.
- Dengan pengambilan 600mg Ostematrix setiap hari sebelum anda tidur membantu anda menyelesaikan masalah sakit sendi, kekejangan, arthritis dan kebas-kebas.
- Bagi wanita wajib amalkan Ostematrix 1000mg sehari, ini kerana dapat membantu anda ketika menghadapi kesakitan semasa period dan juga PMS.
-Ostematrix membantu masalah sembelit Dengan adanya magnesium dalam Ostematrix dapat membantu menstabilkan pergerakkan otot, pergerakkan usus (peritalsis) berjalan dengan lancar dengan adanya magnesium dan air yang mencukupi.
- Tahukah anda wanita mempunyai risiko yang tinggi untuk mengalami masalah tulang rapun atau Osteoporosis berbanding lelaki. Ini kerana wanita melalui proses kitaran haid, kehamilan dan melahirkan. Ia lebih berisiko tinggi bagi wanita jika dia tidak mengamalkan pengambilan kalsium dalam minuman dan makanan.
- Mereka yang mengalami darah gemuruh, gementar, stress dan tidur yang tidak mencukupi seharusnya mengamalkan Ostematrix kerana ia mengandungi kalsium tinggi yang mampu mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung dan penenang saraf. Ini kerana Ostematrix berfungsi mengekalkan saiz pembuluh darah yang sihat lantas dapat menggalakkan tidur yang berkualiti.
- Sumber kalsium yang ada dalam Ostematrix lebih berkesan menguatkan tulang dan ketupatan tulang sekaligus dapat mencegah penyakit tulang rapuh dan Osteoporosis berbanding kalsium dari sumber tenusu.
- Kandungan Vitamin D sebanyak 400IU dalam Ostematrix dapat memgatasi penyakit rickets. Ia juga membantu penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan kepadatan tulang dan menguatkan tulang.
- Ostematrix sejenis suppliment yang berkalsium tinggi dan mineral alkalin malah sangat membantu  mengimbangi PH tubuh.
- Terdapat juga Zink, boron, manganese dan kuprum terkandung di dalam Ostematrix yang membantu memelihara metabolisma kerangka dan sistem otot.
- Sebotol Ostematrix mengandungi 120 biji tablet. Hanya perlu di ambil 4 biji setiap hari bagi membekalkan 1000mg kalsium pada tubuh. Sebotol Ostematrix adalah untuk sebulan penggunaan untuk seorang makan.
- Ostematrix juga sangat membantu anda mengatasi masalah migrain, masalah kolestrol dan menggalakkan kulit yang cantik disebabkan gabungan vitamin dan kalsium yang membantu peredaran darah lebih stabil.
- Sangat diperlukan oleh wanita yang sedang hamil dan menyusukan anak. Ini kerana kalsium telah banyak disalurkan kepada bayi dalam kandungan atau kepada bayi yang menyusu susu ibu.
- Ostematrix dihasilkan daripada garam mineral laut mati. Ianya tidak mengandungi logam berat dan plumbum sebagaimana kalsium dari sumber tulang dan dolomite.
Best sangat Ostematrix ni dan sangat diperlukan oleh semua individu. Jangan lepaskan peluang grab Ostematrix dengan harga promosi pada feb 2017 ini.
Beli 6 free 1
@
Beli 2 dapat 5% diskaun
Boleh dapatkan dari Ayu ye. Hubungi nombor tertera di bawah.
Sid Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan