Isnin, 20 Februari 2017

Vitalea MultiVitamin Terbaik Dunia

Saat ini.. Masih terkenang lagi, kenangan antara kita berdua. hihihi..

Ye.. kalau uols nak tahu, Vitalea Multivitamin inilah Vitamin pertama yang membuatkan saya kenal Shaklee. Di hadiah kan oleh ibu saya ketika saya sering sakit sakit di bahagian bekas jahitan bersalin. Maklum jela saya ni kecik je, jalan tak nak buka terpaksa operate juga.. huhuhu..
Sakit dia jangan cakap la kan, sampai sekarang masih terbayang belahan perut saya di siang demi mengeluarkan Sofea. Alhamdulillah, Sofea membesar dengan sihat.

Tak di nafikan saya sering letih dan badan lesu sangat tambah lagi Sofea masa tu kuat sangat menyusu. Alhamdulillah.. setiap pagi makan Vitalea Multivitamin ni, badan saya cergas dan bertenaga. Rasa sakit tempat jahitan tu pun berkurangan dan kini jahitan semakin cantik.. hihihi..
Selepas mendapat penangan keberkesanan Vitalea Shaklee ni, barulah saya amalkan Vitamin Shaklee yang lain. Sekarang tak boleh lepaskan Esp, Vitamin C dan Omega Guard.

Makan Vitamin Shaklee ni semua best, semua kesan cepat dan terasa nak makan semua Vitamin Shaklee ni tau.. huhuhu..

Sekarang dah start tambahan Ostematrix pula sebab tulang tulang ni rasa macam nak mereput pula, lebih lebih lagi tulang belakang saya ni ha.. Selepas injet masa operate bersalin dulu kerap sangat sakit. Sekarang makan Ostematrix je bila rasa tulang sakit sakit.. kikiki nak bangun pagi senang je, badan rasa cergas. hihihi.. Best best best..

Saya ni kalau ikutkan hati saya nak share dengan semua orang nak ajak semua orang makan Vitamin cekli ni, memang selamat, berkesan dan paling best kesihatan lebih baik.. In Shaa Allah..

Ada yang nak effect macam saya tak? Jom saya boleh guide. Ini belum saya cerita tentang saya turunkan berat dan miliki kulit yang cerah selepas effect makan cekli tau.. Nak saya share dengan uols tak? Meh meh makan cekli yok.

Pengedar Sah Shaklee
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan