Sabtu, 4 Februari 2017

Husban Selalu Mengadu Sakit Belakang


Teringat lagi masa Mr. Husban saya mengadu kerap sakit belakang, yelah Mr. Husban memang banyak bergerak menggunakan pinggang dan berpusing.
Kebetulan pula kerja, kena angkat barang yang berat berat. Jadi kerap la sakit belakang menyerang, tambah lagi Mr. Husban kurang minum susu berkalsium tinggi setiap hari.
Satu hari tu saya cuba Ostematrix ni, bagi Mr. Husban makan setiap hari tanpa culas. Alhamdulillah serasi sangat dengan Mr. Husban. Kata Mr. Husban dia telan Ostematrix ni rasa macam makan badan, terasa sangat badam tu pada tekak.
Sekarang masalah sakit belakang Mr. Husban semakin menunjukkan perubahan positif dan Mr. Husban cakap rasa badan lebih cergas. Sekarang ni malam malam sebelum tidur Mr. Husban ambil sendiri Ostematrix makan, tak tunggu saya sediakan lagi dah. hihihi... Siapa ada sakit sakit belakang memang saya suggest sangat ambil Ostematrix ni.
Kalau nak dapatkan stok Ostematrix boleh hubungi nombor kat bawah ni sebab dia seorang pengedar yang sah. Sekian saja perkongsian saya seorang isteri yang menyayangi suaminya. hihihihi.. - Hasnah
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan