Selasa, 14 Februari 2017

Suppliment Untuk Kekal Bertenaga

Setiap hari kita mesti banyak melakukan aktiviti dan badan sentiasa bekerja. Penat tu jangan cakap la kan, kalau bagi peluang untuk rehat nak je tidur 24jam betul tak.. hihihi

Setiap hari kita perlukan tenaga yang banyak untuk melakukan kerja kerja rumah dan kerja hakiki. Bagi yang kerja di luar dan memerlukan banyak tenaga setiap hari lebih memerlukan support untuk bekalan tenaga berpanjangan.

Saya memang memerlukan banyak tenaga setiap hari untuk melakukan kerja kerja rumah dan menyusukan anak. Jangan silap tau, masa ibu menyusukan anak tenaga mereka turut menyusut walaupun kita nampak mereka duduk menyusukan.

Jadi saya amalkan Esp Soya ini setiap hari untuk booster energy saya. Kenapa Esp Soya yang saya pilih? Sebab banyak sangat khasiat yang Esp Soya dapat bantu saya seperti :-

- Booster tenaga sepanjang hari kerana protein soya Esp ini membantu mengurangkan rasa lapar dengan cepat dan membekalkan tenaga.
- GI ( glisemik index ) dalam Esp soya sangat rendah. Jika GI rendah maka pertukaran kepada glukosa dan tenaga berlaku secara perlahan lahan tidak sekaligus. Ini menjadikan tubuh kenyang lebih lama, mengelakkan gastrik dan booster energy.
- Selain itu membantu saya dalam penyusuan, memekat dan memperbanyakkan susu. Jadi anak saya juga mendapat khasiatnya.
- Esp soya ini juga menyihatkan kulit, mencerah, menganjalkan, bebas jerawat, memudarkan jeragat, strecthmark, tingkat kesuburan, menurunkan berat badan, menghilangkan keloid, melembutkan kulit dan mengurangkan rambut gugur.

Ha... amacam? banyakkan khasiat yang saya dapat dari Esp Soya ini. Esp soya ni bukan jadi kegemaran saya je tau malah ramai lagi wanita dan jejaka yang menggemarinya.

Jadi jika anda nak kekal bertenaga dan jimat pengeluaran semua dalam 1, silalah amalkan Esp soya ini. Dah cuba 1 tong Esp soya pasti anda nak lagi dan lagi dan lagi. Oder dengan saya tau.

Pengedar Shaklee
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan