Ahad, 16 April 2017

Bahaya Demam Denggi Boleh Membawa Maut, Mari Cegah Dan Atasinya Dengan Bahan Semulajadi Secara Berkesan.

Assalamualaikum semua.
Selamat pagi isnin yang ceria, semoga kita semua di dalam lindungan Allah S.W
T dan sentiasa diberkati Olehnya.

Hari ini saya macam nak kongsi dengan semua tentang Penyakit Demam Denggi dan Bagaimana bahan Semulajadi Vivix dapat membantu pesakit Demam Denggi.
Sebenarnya Demam Denggi ini ibarat wabak yang mengundang maut dan kita sendiri mungkin tidak sedar kita adalah penyebab utama Nyamuk Aedes membiak di persekitaran rumah kita.

Demam Denggi ialah penyakit yang disebabkan oleh jangkitan Virus dan bakteria Denggi. Denggi ini disebarkan oleh nyamuk Aedes betina dengan cara nyamuk Aedes ini menggigit orang yang mengidap penyakit Denggi kepada orang yang sihat.
Demam Denggi ini terlalu mudah dijangkiti apabila terdapat pengidap Demam Denggi di dalam sesebuah rumah atau kawasan rumah pengidap Demam Denggi tersebut.
Nyamuk Aedes ini akan menggigit pengidap Demam Denggi kemudian Nyamuk Aedes ini akan membawa dan menyebarkan Virus denggi di dalam badannya kepada orang yang sihat dengan cara menggigit orang yang sihat itu.

Terdapat 2 jenis denggi berat iaitu :-
1. Demam Hemoragik denggi.
2. Syndrome kejutan denggi.

Tanda Tanda Demam Denggi yang perlu anda ketahui ialah :-
- Demam yang kuat bersuhu tinggi.
- Demam mengejut dan berterusan.
- Timbul bintik bintik merah pada kulit.
- Kesakitan yang teruk pada tulang, otot dan sendi.
- Sakit kepala yang teruk.
- Biji mata sakit dan bagaikan nak terkeluar.
- Berdarah pada hidung dan mulut.
- Hilang selera makan.
- Muntah muntah.
- Rasa pahit pada lidah.
- Sakit perut.
- Letih, lemah, lesu dan tidak bermaya.
- Sakit sendi dan otot.
- Gatal gatal.
- Sakit pinggang yang teruk dan ianya digelar demam tulang pecah.

Tahukah anda rawatan untuk penyakit Demam Denggi ini?
Sehingga kini tidak terdapat ubat yang Khusus untuk penyakit Demam Denggi ini kecuali pencegahan.
Ternyata mencegah itu lebih baik dari mengubati.

Apabila anda telah di jangkiti Demam Denggi, anda harus mengamalkan makanan yang sihat, bersih dan meminum air dengan banyak.
Jika anda tidak mampu untuk minum air putih dengan banyak, pemindahan darah atau air akan dimasukkan ke dalam tubuh anda.
Kebiasaannya, pemindahan darah ini dilakukan apabila platlet darah pesakit Demam Denggi turun dengan mendadak.

Selain itu pesakit Demam Denggi juga perlu rajinkan diri membuat senaman, berjogging dan beriadah di waktu pagi serta minum air 8 Gelas sehari ataupun lebih.
Lazimnya,  Platlet darah pesakit Demam Denggi akan turun secara mendadak dan ini akan membuatkan darah lambat membeku. Keadaan ini akan mengakibatkan Virus dan Bakteria denggi tadi lebih cepat membiak dengan menyerang darah yang sihat.

Oleh kerana Denggi ini menyerang sehingga ke dalam darah dan sel sel badan manusia, Vivix adalah makanan tambahan dan pencegahan secara semulajadi yang terbaik untuk bantu pesakit Demam Denggi ini.
Terdapat 4 Bahan utama dalam Sebotol Vivix iaitu Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberry Eropah dan juga Polygonum Caspidatum. 4 Bahan utama ini mampu memberikan 4 mekanisma Anti Penuaan sehingga ke tahap sel DNA manusia.

1. Menghalang kerosakkan DNA, apabila Virus dan Bakteria Denggi itu menyerang sel DNA, maka Vivix dapat menghalang Virus itu daripada terus menyerang sel DNA pesakit Demam Denggi.
2. Vivix mengandungi Resveratrol yang tinggi dimana ia dapat mengaktifkan kawalan genetik pesakit Demam Denggi.
3. Vivix juga dapat membantu Anti Penuaan sel tahap selular.
4. Vivix hebat dalam menggalakkan pengeluaran tenaga yang kuat kepada sel dan menguatkan kecekapan fungsi sel.

Purple Carrot yang terkandung dalam Vivix ini bersifat Anti Radang, Antioksida, Anti Mikrob, Anti Karsinogen dan memberikan kesan yang baik kepada platlet darah dan juga Lipoprotein.
Ia juga dapat mengurangkan risiko serangan jantung dan hati.
Virus denggi ini berbahaya kerana ia menyerang hingga ke sel sel pengidap Demam Denggi dan Vivix ini dapat menghalang serangan virus denggi tersebut dengan berkesan.

Di sini ada testimoni di mana seorang bapa mengidap Demam Denggi dan anaknya telah memberikan abahnya Vivix selama 2 hari, Selepas ambil Vivix platlet darah abahnya telah cantik dan badan vergas bertenaga sehinggakan pesakit Demam Denggi di sebelah katilnya pelik kerana dia telah berada di hospital lebih lama daripada abah.
Jadi kepada sesiapa yang mengidap Demam Denggi segeralah cegah dengan baham semulajadi Vivix ini dan kesannya amatlah berpuas hati serta dapat bantu kesihatan secara optimum.

Untuk mendapatkan stok vivix, anda boleh menghubungi saya di nombor tertera dan penerangan lebih mendalam tentang Vivix.

Pengedar Sah Shaklee
Ayu
0127043146

Tiada ulasan:

Catat Ulasan