Sabtu, 17 September 2016

VIVIX POWERFULL HEALING

VIVIX SHAKLEE

Bahan power yang ada dalam VIVIX ialah ANTIOKSIDAN dan RESVERATROL.

Apa itu ANTIOKSIDAN?
Bahan makanan yang ketara mampu mengurangkan kesan yang buruk spesis reaktif seperti oksigen, nitrogen keatas fungsi fisiologi yang normal pada tubuh manusia.

Spesis reaktif ialah serpihan molekul yang sangat reaktif menyebabkan kerosakkan sel.

Bila DNA rosak, hanya Antioksidan tadi sahaja yang mampu menghentikan tindakbalas ini dan boleh memusnahkan semua radikal bebas.

Apa itu RESVERATROL?
Firol semulajadi dan fitoelaxin  yang dihasilkan secara semulajadi oleh tumbuhan. Dimana sumber ini datangnya dari anggur, resberry dan mulberry.

Oleh kerana VIVIX kaya dengan Antioksidan dan Resveratrol ini, maka ianya sangat sesuai untuk kebanyakkan jenis penyakit terutama penyakit kanser dan penyakit yang melibatkan organ dalaman manusia.

Ini kerana VIVIX bertindak hingga ke sel DNA iaitu dari akar umbi manusia. Segala bentuk penyakit datangnya dari kerosakkan sel dan ke abnormalan sel, jadi sakit itu perlu dirawat dan dibaiki semula sel-selnya dari puncanya. Tubuh badan kita terbentuk dari sel, tisu, organ dan sistem. Jadi jika sel kita sihat maka seluruh tubuh kita sihat.

Oleh itu marilah kita amalkan suppliment yang mampu membetulkan, membina dan memulihkan semula sel sel yang rosak. Vivix dapat membantu anda untuk memperbaiki sel sel rosak itu. Sebotol Vivix hanya Rm475/150ml, penggunaan selama sebulan ye. Boleh wassup nombor tertera untuk info lebih lanjut tentang VIVIX dan kebaikkan Vivix buat diri anda.

Ws : 0127043146 (Ayu)
Delivery : Sekitar Jb, Gelang Patah
Pos : Seluruh Malaysia

#shakleelover
#GMFBOT
#GMFfutureleader

Tiada ulasan:

Catat Ulasan