Rabu, 28 September 2016

TESTIMONI GASTRIK 10 TAHUN SEMBUH

Assalamualaikum semua, sihat pagi ni? saya harap semua dalam keadaan sihat sejahtera selalu. Hari ni saya nak share tentang pengalaman saya sembuh daripada Gastrik yang saya tanggung selama 10 tahun yang lalu.

Dalam 10 tahun yang lepas saya dah mengidap penyakit Gastrik, Biasalah kehidupan saya memang selalu sibuk sepanjang hari. Memang selalu la saya terlepas waktu makan berat macam sarapan, makan tengahari dan makan malam. Bila terlepas masa-masa makan berat tu, perut pun kosong la masuk angin. huhuhu.. Lama juga saya tak dapat nak uruskan masa untuk mendapatkan waktu makan yang ideal. Lama-kelamaan saya pun diserang Gastrik.

Pada peringkat awal tu, saya hanya rasa kembung perut dan sebu. Bila sampai satu peringkat saya mula rasa sakit di bahagian kanan perut dan pedih ulu hati, Selepas itu memang berterusan sakit bila saya lewat makan. Sehingga satu hari saya sakit sampaikan terbaring bengkok macam udang masak tu..huhuhu memang sakit sangat bila Gastrik menyerang saya..

Masa saya sakit teruk tu, saya gagahkan diri bangun dan bancuh Esp Soy Protein Shaklee dan minum. Setelah beberapa minit minum Esp Soy Protein tu, Alhamdulillah sakit akibat Gastrik itu semakin reda dan saya boleh berjalan. Sejak hari itu, saya terus amalkan Esp Soy Protein setiap hari.

Korang tahu tak, dalam Esp Soy Protein ni ada 9 Asid Amino yang diperlukan oleh tubuh dan ianya diperbuat daripada Kacang Soya NON GMO dimana soya ini tidak terdapat dalam mana-mana produk lain. Apa yang saya kaji tentang Esp Soy Protein ini, memang selamat digunakan untuk jangka masa panjang dan memelihara serta memulihkan semula sel-sel yang rosak pada perut akibat hakisan Gastrik.

Alhamdulillah sekarang saya dah bebas dari Gastrik dan saya amalkannya setiap hari. Saya tidak mahu lagi menanggung kesakitan Gastrik dan merosakkan organ dalaman saya. Dengan amalkan Esp soy Protein ini, saya lebih cergas dan bertenaga sepanjang hari kerana ia membuatkan saya rasa kenyang lebih lama.

Kepada sesiapa yang mengidap Gastrik dah bertahun-tahun atau pun baru peringkat awal, sila amalkan Esp Soy Protein bagi merawat, memulih dan mengelakkan Gastrik anda lebih teruk lagi. Selain itu ada 2 lagi produk yang boleh anda tambah untuk membantu redakan kesakitan Gastrik iaitu Ostematrix dan Papermint Ginger.

Hubungi nombor tertera untuk maklumat lebih lanjut tentang Set Gastrik dan khidmat percuma.

PENGEDAR SHAKLEE AYU
Ws : 0127043146
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com

#GMFblogger

Tiada ulasan:

Catat Ulasan