Sabtu, 17 September 2016

TAK MUNGKIN KU BERPALING

TAK MUNGKIN BERPALING

Haa... tengok tajuk je pun dah best kan? belum lagi dengar cerita tentang keberkesanan produk shaklee yang membawa perubahan pada diri saya sendiri dan rakan-rakan saya yang lain. Customer saya yang ambil shaklee adalah rakan saya ye bukan sekadar customer pada saya. Ini kerana, kesihatan mereka amat penting bagi saya.

Dulu saya pernah kongsikan kenapa saya ambil shaklee ini dan untuk apa saya ambil shaklee ini. Saya ambil shaklee adalah kerana nak mempercepatkan penyembuhan luka operate ketika bersalinkan sofea dulu dan sekaligus untuk memperbanyakkan dan memekatkan susu saya untuk penyusuan sofea. Dan set shaklee itu saya amalkan sehingga kini. Tetap setia bersama shaklee.

Saya baru join shaklee selama 2 tahun dan start amalkan pengambilan setelah saya merasakan kesan yang amat positif terhadap kesan luka operate saya. Yang saya amalkan waktu mula-mula dulu adalah Esp, Zinc, Vitalea dan sekarang saya amalkan Vivix, Omega, Vitamin C dan Esp.

Nampak tak? Esp memang tak boleh tinggal sebab memang banyak sangat membantu saya bertenaga seharian tanpa rasa lapar.

Setelah shaklee membentangkan tentang #landmarkstudy saya bertambah yakin dan akan kekal dengan shaklee sahaja. Point penting kenapa saya akan setia dengan shaklee adalah kerana keberkesanan yang saya alami sendiri dan #landmarkstudy yang dibuat oleh Shaklee. Dengan perbandingan 3 golongan ini :- 1. Golongan yang mengamalkan shaklee 2. Golongan yang mengamalkan suppliment lain 3. Golongan yang tidak mengamalkan apa-apa suppliment. Keputusan antara 3 golongan ini adalah amat ketara dan berbeza. Ternyata golongan yang amalkan shaklee lebih sihat.

Tidak ada lagibye syarikat atau produk lain yang berani nak buat #landmarkstudy ini selain shaklee. Jadi tak salah lagi saya memilih shaklee. Alhamdulillah..

Jom, saya nak ajak semua rakan-rakan saya jom shaklee sihat bersama, cantik bersama.huhuhuhu..

Ws : 0127043146 (Ayu)
Delivery : Sekitar Jb, Gelang Patah
Pos : Seluruh Malaysia

#tsunamishaklee
#hi5tsunami
#GMFBOT
#GMFfutureleader
#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan