Jumaat, 16 September 2016

Susu Penuh Freezer

FREEZER PENUH DENGAN SUSU

Apabila freezer penuh dengan susu, ibu mana yang tak senang hati? Macam mana ye boleh penuh freezer dia dengan susu. Berkoyan-koyan stok susu dia.

Ha.. ini adalah masalah biasa bagi ibu-ibu menyusu jika stok susu sikit dan susu pula cair. Bila susu cair macam mana anak nak kenyang dan dapat khasiat yang diperlukan untuk membesar, ye tak? huhuhu.. Jangan kecam hakak..

Saya kongsikan seorang ibu yang berjaya memenuhkan freezernya dengan stok susu malahan susunya pekat uols.. Kenyang anak dia bila minum susu dia. hihihihi mesti naik berat anak dia nanti.

Apa yang ibu ini amalkan adalah shakes Esp Soy Protein Shaklee setiap hari secara konsisten dan sukatan yang betul. Biasalah, kalau kena dengan sukatan dan bimbingan yang betul pasti berjayakan. Memang menguntungkan bagi ibu dan juga anaknya.

Dalam Esp shaklee ini terdapat protein yang tinggi dan 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh kita, jadi susu yang terhasil adalah yang penuh dengan khasiat. Ibu tak perlu risau jika anaknya hanya menyusu sahaja. Maklum lah 6 bulan pertama, memang menyusu je yang boleh masuk dalam mulut anak kan. Makanan tidak boleh dan dilarang keras ye, nanti rosak usus anak comel kita.. huhuhu.. Sayang anak kita kan..

Jadi kalau sesiapa yang kurang susu, susu tak pekat, susu nak kering boleh la amalkan Esp shaklee ini. Jom oder dengan saya, pakar dalam Set Penyusuan dan berpengalaman dalam bab menyusukan anak. Bimbingan diberikan secara percuma ye. hihihihi..

Setong Esp Shaklee yang sangat istimewa ini hanya Rm150/850gm dan boleh dapat 5% diskaun jika pembelian 2 tong sekaligus.
Cepat oder Esp sementara ada promosi ni, boleh buat stok.

Anak kita, permata hati kita.

Ws : 0127043146 (Ayu)
Delivery : Sekitar Jb, Gelang patah
Pos : Seluruh Malaysia

#GMFBOT
#GMFfutureleader
#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan