Selasa, 20 September 2016

SET KURUS BAJET

SET KURUS PALING BAJET SHAKLEE.

Set ini adalah yang paling bajet bagiereka yang ingin menurunkan berat badan. Bila guna yang bajet maka banyaklah yang perlu dikawal dan disiplin juga lebih tinggi.

Dalam set bajet ini terdapat Lecithin dan herbalax. Dimana lecithin membakar lemak dan herbalax pula membuang segala lemak dan toksik yang ada dalam tubuh anda.


Dalam setiap set kurus shaklee, mesti adanya herbalax. Ini kerana herbalax mempunyai fungsi yang tersendiri seperti Detox. Membuang segala toksin dalam tubuh yang tersimpan lama dan semakin menebal. Jadi dengan adanya herbalax, proses pembuangan juga lebih mudah dan lancar.

Ingin saya tekankan disini agar setiap orang yang ingin mengamalkan set kurus shaklee atau mengamalkan apa-apa sahaja suppliment anda hendaklah meminum air putih yang secukupnya. Sekurang-kurangnya 3 liter sehari atau lebih. Lagi banyak minum air putih lebih cepat suppliment dapat meresap dalam tubuh dan lebih cepat proses penurunan berat badan anda berlaku. Selain itu, banyakkan bersenam dan amalkan gaya hidup sihat.

Set kurus bajet shaklee ini boleh anda dapati dengan menghubungi saya pada nombor tertera dibawah atau pm saya di facebook.

Set kurus bajet shaklee
Lecithin Rm52/180caplets
Herbalax Rm52/120tablets

Ws : 0127043146 (Ayu)
Fb : shafeeza masayu
Blog : shafeezamasayu.blogspot.com

shafeezamasayu.blogspot.comk#shakleelover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan